There is a Place in Hell Reserved for Me and My Friends

Κυριακή, Ιανουαρίου 01, 2006

  nothing changes on new year's day
Φέτος, έκανα την πιο αδιάφορή αλλαγή χρόνου στα χρονικά μου. Στα χρονικά μου... οκ, από τα γυμνασικά μου χρόνια τέλος πάντων όταν με την παρέα μου εγκαινιάσαμε την έννοια της νυχτερινής βόλτας στα άγουρα μυαλά μας. Φέτος, η τηλεόραση στο σαλόνι ξερνούσε κάθετες κουράδες να χορεύουν καρσιλαμά, η οικογένειά μου τριγύρω δίνοντας λίγη σημασία ξεκοκκάλιζε ένα εξαιρετικό αγριογούρουνο με κάστανα κι εγώ έστελνα ευχές σε sms (κάποιες δεν έχουν φτάσει ακόμα). Κάποιος στη διάρκεια όλου αυτού πρότεινε "να παίζαμε κανα χαρτάκι;". Κανείς δεν έδωσε σημασία. Άλλωστε ήμαστε αρκούντως νυσταγμένοι, η ώρα ήταν δυομιση -και πολύ το κρατήσαμε. Αφού, λοιπόν, το σίγουρέψαμε, από άποψη ευδαιμονίας σε συσκευασία χιλιοειπωμένων φθόγγων τουλάχιστο, ότι θα είναι μια θεσπέσια χρονιά, αποχαιρετηθήκαμε, δώσαμε τα ευγενή και έτη φωτός πιο τίμια φιλιά "του αέρα" και πήρα το δρόμο για το δωμάτιό μου. Καθώς απαλλασσόμουν από το γκρίζο μου πουκάμισο (που τελευταία τείνει να γίνει το αγαπημένο μου) ο υπολογιστής φόρτωνε ήδη τα πρώτα kilobyte της δικής μου -στην ουσιά- μνήμης. Όταν πια ήταν ετοιμοπόλεμος, εγώ φορούσα τις πιζάμες μου και με τέτοια ανεπίσημη περιβολή βούτηξα από την κληρωτίδα των πρωτοχροννιάτικων κλισέ ακουσμάτων το χαρτάκι που έγραφε "New Year's Day by U2". Τι παλιομαλάκας αυτός ο Bono, σκέφτηκα καθώς ξάπλαρα με ένα χαρωπό πηδηματάκι στο ξέστρωτο κρεβάτι μου -ακόμα καταφέρνει να με αφορά.
Καλή χρονιά, ομορφάνθρωποι.

Comments:
okey!Την ιδια σκατα Πρωτοχρονια καναμε!!!Καλη Χρονια...
 
Kαι σου έστελνα εσεμές για να μου πεις πώς είναι το πάρτι του Soul. Κι εσύ πιτζάμα πάρτι. ΟΚ. Ευχέεες.
 
Τελικά ήταν για πολλούς η χειρότερη Πρωτοχρονιά έβερ.

Καλή χρονιά noheathen
 
κ η δικιά μου μη φαντάζεσαι:
μονόπολη με ενήλικους κανόνες -παίζαμε κανονικά τις υποθήκες- μετά από πολλά χρόνια
η διαφορά είναι όμως πως χεσ#$%^
γιατί δλδ υποχρεούμαι να χαίρομαι κ να κουτσαπηδώ σαν τις προαναφερθείσες κουρ#$% μες στην καταναγκαστική χαρά κ ευδαιμονία;
 
ρε σεις, δεν πέρασα άσχημα την πρωτοχρονιά (δεν ξέρω αν φάνηκε κάτι τέτοιο από το κείμενο), απλά πέρασα υπερβολικά ήσυχα -για τα δικά μου δεδομένα, εξωγήινα ήσυχα. Αλλά κοιμήθηκα με ένα χαμόγελο.

l'espirit: έμαθα πώς στο Soul ήταν πολύ καλά και ψιλομετάνιωσα που δεν πέρασα από κει.

Καλή χρονιά σε όλους :)
 
Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Archives

Μαρτίου 2005   Απριλίου 2005   Μαΐου 2005   Ιουνίου 2005   Ιουλίου 2005   Αυγούστου 2005   Σεπτεμβρίου 2005   Οκτωβρίου 2005   Νοεμβρίου 2005   Δεκεμβρίου 2005   Ιανουαρίου 2006   Φεβρουαρίου 2006   Μαρτίου 2006   Απριλίου 2006   Μαΐου 2006   Ιουνίου 2006   Ιουλίου 2006   Αυγούστου 2006   Σεπτεμβρίου 2006   Νοεμβρίου 2006   Φεβρουαρίου 2007   Ιουλίου 2007   Δεκεμβρίου 2007   Φεβρουαρίου 2008   Δεκεμβρίου 2008   Δεκεμβρίου 2009   Δεκεμβρίου 2010   Δεκεμβρίου 2011  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?