There is a Place in Hell Reserved for Me and My Friends

Κυριακή, Ιουλίου 03, 2005

  ανταπόκριση
Είναι περίεργη εποχή ετούτη εδώ, σαν να μυρίζει ο αέρας αναμονή / Σκέφτομαι βέβαια τον εαυτό μου ένα χρόνο πριν, και συνειδητοποιώ ότι ήμουν καλύτερα τότε / Βέβαια και τότε απ'όσο θυμάμαι, αισθανόμουν σκατά, οπότε κάπως πρέπει να περιορίσω τις αυτοκαταστροφικές μου τάσεις / Ευτυχώς γίνεται και καμιά συναυλία της προκοπής κατά καιρούς και ξεσπάμε / Πρώτης τάξης ευκαιρία είναι την Τρίτη στους Fantomas, Peter Murphy, Spooky, κλπ / Μας ακυρώσανε και τους Fischerspooner, κρίμα, γιατί αν κρίνω από το dvd τους τα show τους γαμούν και δέρνουν (όπως καταλαβαίνετε. χρησιμοποιώ συχνά βρισιές για να ανεβάσω την επισκεψιμότητα του blog μου) / Ευελπιστώ να πάω και αύριο στο Synch, να δω τους αγαπημένους μου De La Soul, αλλά απ'ότι βλέπω το υπόλοιπο πρόγραμμα έχει κάτι ελληνικά hip hop του κώλου / Τελος πάντων / Αγαπημένε μου σε κλείνω / πήγε μιάμιση, ήρθαν οι βάρβαροι να με πάνε στο Messiah / Goodnight / And Thank You…

Comments:
pos hto oi de la soul?
 
αναμενόμενα γαμάτοι.
εκεί που έπαθα την πλάκα μου ήταν στον peter murphy την τρίτη
 
Χαίρομαι που βρήκα έναν ακόμα που έπαθε την πλάκα του την Τρίτη, γιατί είχα αρχίσει να ανησυχώ με τον εαυτό μου (βλέπε τα τελευταία 2 post μου). Το μόνο που λείπει πια για να ολοκληρωθεί η συναυλιακή ευδαιμονία της φετινής χρονιάς είναι να έρθει και ο Morrissey! :-)
 
και να μην ακυρωθεί θα προσέθετα... χεχε
:)
 
"I'll fall with your knife" yes.
"The Scarlet Thing In You" no.

:-)
 
Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Archives

Μαρτίου 2005   Απριλίου 2005   Μαΐου 2005   Ιουνίου 2005   Ιουλίου 2005   Αυγούστου 2005   Σεπτεμβρίου 2005   Οκτωβρίου 2005   Νοεμβρίου 2005   Δεκεμβρίου 2005   Ιανουαρίου 2006   Φεβρουαρίου 2006   Μαρτίου 2006   Απριλίου 2006   Μαΐου 2006   Ιουνίου 2006   Ιουλίου 2006   Αυγούστου 2006   Σεπτεμβρίου 2006   Νοεμβρίου 2006   Φεβρουαρίου 2007   Ιουλίου 2007   Δεκεμβρίου 2007   Φεβρουαρίου 2008   Δεκεμβρίου 2008   Δεκεμβρίου 2009   Δεκεμβρίου 2010   Δεκεμβρίου 2011  

This page is powered by Blogger. Isn't yours?